Aktualności

Akademickie Wsparcie Polskiej Szkoły

Za Nami pierwsze spotkanie z cyklu „Akademickie Wsparcie Polskiej Szkoły” .

Uczestnicy konferencji wysłuchali wykładu „Szkolna apteczka pierwszej pomocy emocjonalnej” poprowadzonego przez Magdalenę Adler – psychologa, pedagoga, specjalistę psychoterapii dzieci i młodzieży z Katowickiego Instytutu Psychoterapii

oraz uczestniczyli w warsztatach pt. „Wsparcie dziecka z niepełnosprawnością – interdyscyplinarne oddziaływania terapeutyczne” zrealizowanych przez Joannę Łodzińską-Czoch – dyrektora Przedszkola Specjalnego im. Małych Bohaterów w Jastrzębiu -Zdroju, z możliwością zapoznania się z tunelem sensorycznym.

Dziękujemy organizatorom i prelegentom za tak cenne i inspirujące wydarzenie!

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

Wesołego Alleluja!

Z okazji Świąt Wielkanocnych, pragniemy przesłać najserdeczniejsze życzenia wszystkim Studentom, Absolwentom, Pracownikom i Współpracownikom Szkoły Głównej Krajowej w Warszawie!

Niech te Święta będą czasem radości, nadziei i wzajemnej życzliwości. Niech Wielkanoc przyniesie do Waszych serc spokój, harmonię i ukojenie, a także niech będzie okazją do wzmocnienia więzi między nami wszystkimi.

Życzymy Wam, abyście otoczeni bliskimi mogli cieszyć się tym wyjątkowym czasem, delektując się tradycyjnymi potrawami i wspólną atmosferą.

Niech Wielkanoc będzie również momentem refleksji nad naszymi celami i marzeniami, a świeżość nowego początku przyniesie inspirację do dalszych osiągnięć akademickich i osobistych.

Szczęśliwego Alleluja! 🐣🌷🌟

Władze Uczelni

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Przerwa

Szanowni Studenci,

Z przyjemnością informujemy, że zbliża się przerwa świąteczna. Chcielibyśmy poinformować, że w dniach od 29 marca do 3 kwietnia jednostki administracyjne naszej uczelni będą nieczynne z okazji nadchodzących świąt.

Prosimy o uwzględnienie tego terminu w swoich planach oraz załatwienie ewentualnych spraw przed przerwą. Zachęcamy również do skorzystania z tego czasu na odpoczynek i spędzenie go w gronie najbliższych.

Życzymy Wam wszystkim radosnych i pełnych wiosennej atmosfery Świąt oraz udanego odpoczynku!

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Przerwa

 

Drodzy Studenci,

informujemy, że w dniach

27 grudnia 2023 r. – 3 stycznia 2024 r.

Jednostki administracyjne uczelni będą nieczynne.

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

Wesołych Świąt!

W te radosne Święta

Bożego Narodzenia oraz nadchodzący Nowy Rok składamy Wam najserdeczniejsze życzenia!

Niech te dni będą pełne radości,

spokoju i bliskości z najbliższymi. Życzymy Wam wytchnienia, chwil refleksji

i cudownych chwil w gronie rodziny

i przyjaciół.

Dziękujemy Wam za trud,

zaangażowanie i współpracę przez cały mijający rok. Niech nadchodzący rok przyniesie Wam sukcesy, zdrowie oraz wiele inspiracji do dalszego rozwoju.

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

Inauguracja Roku Akademickiego 2023/2024

Szanowna Społeczność Akademicka,

Mamy zaszczyt ogłosić, że już niedługo nadejdzie moment, na który czekaliśmy z niecierpliwością – Inauguracja Roku Akademickiego 2023/2024! Serdecznie zapraszamy Was wszystkich na to wyjątkowe wydarzenie, które odbędzie się 14 października 2023 roku o godzinie 9:00.

📚 Wykład Inauguracyjny: “Budowanie osobowości sukcesu we współczesnym świecie”

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że tegoroczny wykład inauguracyjny poprowadzi wybitny ekspert w dziedzinie rozwoju osobistego, dr Mateusz Grzesiak. To będzie niepowtarzalna okazja, by poznać najnowsze trendy i kierunki rozwoju w dzisiejszym świecie, a także dowiedzieć się, jak budować osobowość sukcesu.

🔗 Link do spotkania będzie dostępny w Wirtualnym Dziekanacie.

To nie tylko inauguracja nowego roku akademickiego, to także początek nowej drogi pełnej wyzwań i możliwości. Niech ten wyjątkowy wykład będzie dla Was inspiracją i motywacją

Serdecznie zapraszamy !

Dr Mateusz Grzesiak jest konsultantem, wykładowcą i terapeutą. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii oraz posiada tytuły doktora w dyscyplinach zarządzania, pedagogiki i psychologii.
Szkoli międzynarodowo od blisko 20 lat w 7 językach na rynkach europejskich, azjatyckich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele osobiste i zawodowe poprzez dostarczanie kompetencji społecznych – umiejętności zarządzania myślami, emocjami i zachowaniami umożliwiających osiąganie wyznaczonych celów w życiu zawodowym i osobistym. Bazują one na wiedzy pochodzącej z różnych dziedzin nauk i przyjmują formę konkretnych narzędzi aplikowanych w obszarach marketingu, samorealizacji, zarządzania i duchowości. Dr Mateusz Grzesiak w znaczący sposób przyczynił się do naukowego zdefiniowania i sklasyfikowania oraz rynkowego i medialnego spopularyzowania dziedziny kompetencji społecznych. 

Napisał 24 książki, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 800 tysięcy fanów. Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki – lidera rynkowego w swojej branży. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu, Diamentami Forbesa. 

Jego wizją jest tworzenie świadomego człowieka, a misją edukacja rozumiana jako nieustanny i wszechstronny rozwój osobisty i zawodowy, pozwalający na ewolucję w każdym aspekcie życia.  Jego motto życiowe brzmi: „Stwórz życie, w jakim jesteś najlepszą wersją siebie, masz, czego pragniesz, pomagasz innym i zmieniasz świat”

 

Opłaty i promocje w roku akademickim 2023/2024

Szanowni Państwo,
w związku z wejściem w życie, w dniu 6 września 2023 r. ustawy z dnia 28 lipca 2023 r. o zmianie ustawy Karta Nauczyciela oraz niektórych innych ustaw, zmieniają się regulacje zawarte w Prawie o szkolnictwie wyższym i nauce dotyczące podwyższenia opłat za studia. Artykuł 80 ust. 3 (Dz. U. z 2023 r. poz. 984 i 1234): otrzymuje brzmienie:

„Do czasu ukończenia studiów przez osoby przyjęte na studia na dany rok akademicki uczelnia nie może wprowadzić dla nich nowych opłat, a zwiększenia wysokości opłat, o których mowa w ust. 2, może dokonać raz w roku akademickim i nie więcej niż o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w poprzednim roku kalendarzowym, ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na podstawie art. 94 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1251, 1429 i 1672), łącznie nie więcej niż o 30% wysokości tych opłat.”.

Zgodnie z Komunikatem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 13 stycznia 2023 roku średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych w 2022 roku wyniósł 14,4% w związku z tym wszystkie opłaty za usługi edukacyjne zostają podniesione o 14,4 %.

Aktualną wysokość opłat na studiach pierwszego, drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich od 11 września 2023 roku określa tabela opłat.

Mając na uwadze, że wejście w życie nowych przepisów, które miało miejsce w czasie prowadzenia rekrutacji, decyzją Władz Uczelni kandydatów na studia rozpoczynających w roku akademickim 2023/2024 obowiązują ceny promocyjne zawarte w tabeli opłat. Promocja dotyczy studentów rozpoczynających kształcenie w semestrze zimowym roku akademickiego 2023/2024.


Informujemy, że w dniach 3-7 maja 2023 r. jednostki administracyjne Uczelni będą nieczynne.

3.12.2020 r. – Komunikat dotyczący ważności legitymacji

W związku z decyzją Rządu o wprowadzeniu kolejnych działań zapobiegających rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2 i podziałem kraju na obszary czerwone i żółte, z dniem 19 października 2020 r. rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego kształcenie na studiach, studiach podyplomowych, a także kształcenie doktorantów w formie stacjonarnej, zostało ograniczone.

Zgodnie z przepisami ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (art. 51b ust. 4), w okresie ograniczenia lub zawieszenia funkcjonowania uczelni oraz przez 60 dni po jego zakończeniu, legitymacje studenckie są ważne, bez konieczności ich potwierdzania.

Państwa legitymacje są ważne bez nowego hologramu (po 31-10-20) przez cały okres ograniczenia pracy uczelni oraz 60 dni od wznowienia funkcjonowania. Nie ma zatem konieczności osobistego stawiennictwa w uczelni w celu przedłużenia ważności ww. legitymacji.

Komunikat MNiSW: https://www.gov.pl/web/nauka/waznosc-legitymacji-w-czasie-stanu-epidemii

2 lipca 2020 r. – Informacja o sesjach poprawkowych i pracach zaliczeniowych

W terminie od 10 do 13 lipca 2020 r. umożliwiamy studentom, którzy nie zaliczali przedmiotów z letniej sesji podstawowej bądź nie zalogowali się jeszcze na platformie e-nauka oraz chcą przystąpić do sesji poprawkowej zalogowanie się do platformy E-nauka i przystąpienie do egzaminów testowych.

Zaliczenie egzaminów i zaliczeń będzie możliwe po zalogowaniu na platformie E-nauka pod adresem:enauka.wsnp.edu.pl, wybraniu panelu letnia sesja egzaminacyjna, otwarcie odpowiedniego poziomu i semestru studiów, wybranie przedmiotu z którego chcemy rozwiązać test, zaakceptowanie testu poprzez kliknięcie w dany przedmiot. Następnie zostaniecie Państwo przekierowani do testu i możecie przystąpić do jego rozwiązania.

W terminie od 17 do 20 lipca 2020 r. umożliwiamy studentom, którzy rozpoczęli studia od semestru letniego (obecnie trwającego), przystąpienie do egzaminów zaliczających semestr zimowy (w ramach zimowej sesji egzaminacyjnej).

Prace pisemne zaliczeniowe proszę „spakować” w formacie „Zip” i przesłać na adres e-mail dziekanatu.
Informacja ta dotyczy tylko studentów, którzy do tej pory nie skorzystali z możliwości zaliczenia semestru zimowego logując się na platformę e-nauka.

24 czerwca 2020 r. – ZARZĄDZENIE REKTORA z dnia 30.09.2019 r. w sprawie tabeli opłat za studia
do pobrania

4 czerwca 2020 r. – UWAGA ANKIETA!

MINISTERSTWO NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO wraz z Parlamentem Studentów Rzeczypospolitej Polskiej przygotowało krótką ankietę, która pozwoli na zdobycie informacji na temat organizacji systemu kredytów studenckich i ewentualnych kierunków zmian w tym zakresie.Ankieta znajduje się na stronie Ośrodka Przetwarzania Informacji –Państwowego Instytutu Badawczego pod adresem https://badania.opi.org.pl/index.php/237241.

Ankieta będzie aktywna przez najbliższe dwa tygodnie do 17 czerwca br.

Informacje na temat obowiązującego systemu kredytów studenckich znajdują się pod adresem https://www.gov.pl/web/nauka/kredyty-studenckie

19 maja 2020 r. – Ważne informacje dotyczące organizacji roku akademickiego 2019/2020

informacje do pobrania

19 maja 2020 r. – Dodatkowe poprawkowe terminy egzaminów testowych sesji zimowej roku akademickiego 2019/2020

informacje do pobrania

WAŻNY KOMUNIKAT

W linku poniżej pismo od Pana Kierownika Dziekanatu:
pobierz plik

Drugi termin egzaminów i zaliczeń w sesji zimowej roku akademickiego 2019/2020 odbędzie
się w dniach 16 – 19 kwietnia br. Sesja poprawkowa przeprowadzona będzie poprzez platformę
E-nauka – student logując się w wybranym przez siebie czasie (w podanym wyżej terminie) przystępuje do zaliczeń i egzaminów (w formie testu) na ekranie swojego komputera. Zaliczenie egzaminów i zaliczeń będzie możliwe po zalogowaniu na platformie Moodle E-nauka, wybraniu panelu sesja poprawkowa, otwarcie odpowiedniego poziomu i semestru studiów, wybranie przedmiotu z którego chcemy rozwiązać test, zaakceptowanie testu poprzez kliknięcie w dany przedmiot. Następnie zostaniecie Państwo przekierowani do testu i możecie przystąpić do jego rozwiązania. Rozwiązanie każdego testu będzie ograniczone czasem 15 minut od momentu jego otwarcia. Pozostałe zaliczenia przedmiotów pozostają bez zmian w formie pracy pisemnych, zgodnie z wytycznymi wskazanymi w rygorach sesji zimowej dostępnymi w strefie studenta. Termin nadsyłania prac w sesji poprawkowej – 25 kwietnia br.

Rozpoczynamy dla Państwa weekendowy cykl wykładów na żywo – webinariów przez Internet, rekomendowany dla wszystkich studentów Uczelni, do udziału w których serdecznie zapraszamy:

Sobota, 4 kwietnia g. 10:00 – 11.30
Rola nauczyciela, pedagoga wobec wyzwań XXI wieku
Krystyna Adaśko – Honorowy Profesor Oświaty, Trener ORE, Trener FRIS,  pedagog, logopeda, neuroterapeuta, mediator, edukator, nauczyciel akademicki, wykładowca  Instytutu Studiów Podyplomowych

Sobota, 4 kwietnia g. 16:00 – 17.30
Diagnoza funkcjonalna małego dziecka, w tym dziecka z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi
mgr Małgorzata Malcan – Kołaczkowska – wykładowca akademicki, neurologopeda, terapeuta, pedagog specjany, międzynarodowy terapeuta Metody JIAS

Niedziela, 5 kwietnia g. 10:00 – 11.30
Profilaktyka logopedyczna
mgr Małgorzata Malcan – Kołaczkowska

Niedziela, 5 kwietnia g. 16:00 – 17.30
Rozwój mowy dziecka
mgr Karolina Balcerzak – wykładowca akademicki, logopeda, pedagog specjalny, nauczyciel wychowania przedszkolnego, terapeuta ręki

Wykłady trwają około półtorej godziny, a w ich trakcie będziecie Państwo mieli możliwość zadawania prowadzącemu pytań – i uzyskiwania bezpośrednich odpowiedzi. Rejestracja na webinaria odbywa się przez stronę www.sgk.edu.pl – w zakładce „Wykłady na żywo – webinaria”. Obok wybranego wykładu klikają Państwo przycisk „Dołącz” – następuje przekierowanie do strony rejestracyjnej. Po podaniu wymaganych informacji rejestracyjnych otrzymają Państwo odnośnik do wirtualnej auli wykładowej (wysyłany także na podany adres e-mail).

Rejestrować możecie się Państwo w dowolnym momencie, prosimy jednak o rejestrację jak najszybciej – harmonogram wykładów na dany weekend pojawi się na stronie najpóźniej we wtorek każdego tygodnia wieczorem.

Prosimy o obecność  w „wirtualnej auli” o wyznaczonej godzinie wykładu – dostęp za pomocą odnośnika, który podawany jest przy rejestracji i przesyłany e-mailem.

Uczelnia będzie realizować wykłady na żywo – webinaria w każdą sobotę i niedzielę (oprócz świąt Wielkanocnych) do końca roku akademickiego 2019/2020. Zapraszamy do częstych odwiedzin zakładki „Wykłady na żywo – webinaria” na stronie www.sgk.edu.pl.

KOMUNIKAT REKTORA dotyczący Rządowego Programu Przeciwdziałania Korupcji
z dnia 30 marca 2020 r.
pobierz

dyżur telefoniczny wtorek, środa o czwartek
tel. 570 848 898
w godzinach 10.00 – 14.00